czwartek, 19 sierpnia 2010

Circus in town.

Aktualnie oprócz 'Hey!Which Way Now?!' pracuję nad nowym scenariuszem, bardziej dopracowanym i z zakończeniem (czego brakuje w HWWN...). Właściwie nie jest to nowa historia, myślałam nad tym już wcześniej, bo główne postacie powstały w 2004 roku.
Cóż mogę o tym powiedzieć, póki co wszystko w proszku, nie ma tytułu, ambitne plany jednak są i początek scenariusza+szkielet zakończenia. Pozostaje sama treść, nad którą chcę przysiąść, więc póki co myślę, że długo nie pokażę nowych stron. Ale chciałam napisać, żeby zaznaczyć że się nie obijam!

Ogólnie historia będzie o grupie ludzi, którzy tworzą 'trupę cyrkową', nie jest to jednak do końca prawdziwy cyrk, tylko bohaterowie posiadają niektóre cechy i zachowania podobne do tego rodzaju społeczności. Chcę utrzymać to w konwencji starych pokazów cyrkowych, jednak osadzone w dzisiejszych realiach.
A to lineart pracy nad którą teraz pracuję, przedstawiający postacie z nowej historii - Ivana i Lenę. Jeszcze in progress:


3 komentarze:

  1. To będzie świetne, ten pomysł z cechami bohaterów jak u trupy cyrkowej baaardzo mi sie podoba :) Jak już mówiłam, działaj, działaj, ja na pewno czekam na owoce Twojej pracy.
    Ivan jest mrumru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pozostaje czekać na owoce Twojej pracy. fajnie, że ten komiks będzie z zakończeniem :) a poza tym chciałam dodać, że fajny ten Twój blog. o! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu obiecujesz ze bedzie duzo zajebistego... Ale kiedy? Kiedy droga pani!? ;)

    OdpowiedzUsuń