czwartek, 1 grudnia 2011

szkice odnalezione na nowo

Znalazłam właśnie jakiś szkic jednej z postaci z mojego cyrkowego komiksu [właściwie póki co to scenariusza...], zupełnie o nim zapomniałam, pewnie dlatego, że jest w formacie do Paint Tool SAI i nie widać nic w podglądzie. Wrzucam tutaj szkic, bo nie wiem kiedy z tego praca powstanie większa [właśnie sprawdziłam, że zaczęłam to rysować 30 grudnia 2010 roku xDDD]. Na szkicu Bulbo grający na flecie poprzecznym, z którego wylatują bańki mydlane :D

A i takiego śmiesznego Filipa z HWWN mam, co kolan nie ma, to wrzucam xD Praca stara jak świat, z 2003 roku. Wtedy to Filip był jakąś tam postacią z krótkiego opowiadania i był fajny tam nawet. Był zbuntowany i dogadywał zawsze łysolom x) pf.

2 komentarze:

  1. heh drugie rysunek dobry, widac teraz postepy i kreowanie wlasnego stylu :) a do pierwszego obrazka dodalabym jeszcze jakies tlo, jak np. kawalek namiotu cyrkowego

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuje skonczyc rysunek na rocznice powstania szkicu ;)

    OdpowiedzUsuń