piątek, 11 maja 2012

Basen i Bitwa Komiksowa

Na na na skończył się czarny tusz w drukarce i nie działa mi skaner, kocham to urządzenie.
Postanowiłam znów napisać, a co tam. Wczoraj zaczęłam nowy rysunek, jest na A4 i będzie miał tło, czyli ambitnie. Dodatkowo będzie woda z basenu, więc trochę paćkania. A rysuję promarkerami, bo mam, to trzeba używać. Tutaj jest tylko fragment. Haha Noah albinos.

Znalazłam też na płytach stare rysunki, jeden jest nawet całkiem fajny (nie pamiętałam, że taki w ogóle rysowałam). Najciekawsze jest to, że najwięcej rysunków mam z 2008 i 2009, wtedy jakieś apogeum twórczości chyba u mnie występowało. O to ten rysunek jeden:

A pamięta ktoś gazetę mangową KAWAII? :D Ostatnio robiłam na uczelnię prezentację o Mandze-komiksie i dogrzebałam się do swoich starych Kawajców. W jednym z nich wydrukowali mój strasznie brzydki obrazek i zamieścili ogłoszenie o korespondencji, po którym napisało do mnie ponad 30 osób. Fajne czasy, z niektórymi osobami mam kontakt do dzisiaj, już minęło jakieś 11 lat od tamtego czasu!
A tutaj mój brzydki rysunek, pod którym podpisywałam się jeszcze "Taro" hah :D


Co jeszcze... w marcu była we Wrocławiu Bitwa Komiksowa w Mleczarni. Byłam tam i ja, ale nie jako uczestnik zaproszony...raczej powiedziałabym zostałam tam uczestnikiem wkopanym xD W międzyczasie bitw uczestników brali na scenę gości, którzy walczyli między sobą. Poszłam z dwiema znajomymi, które mnie wkopały w rysowanie, a że siedziałyśmy pod sceną (prawie na), to nie miałam wyjścia x) A temat dostaliśmy iście beznadziejny..."Oleśnica i Świdnica" ._. Oto że ja foto z imprezy:


I mój biedny niedokończony rysunek pt: "Mariusz z Oleśnicy przyjechał do Świdnicy" xD



2 komentarze:

  1. Kelso, Kelso, a ty jeszcze tworzysz ten komiks o trupie cyrkowej? jak tak, to gdzie go wrzucasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem komu odpowiadam xD
      Ale ten komiks aktualnie był odłożony na później, dopiero mam zamiar go kontynuować, więc póki co nigdzie go nie wrzucam ;)
      Jak tylko coś będzie na rzeczy dam znać i się ogłoszę ;D

      Usuń