poniedziałek, 11 lipca 2011

Chudy superbohater

Ostatnio mam mnóstwo rzeczy, które chcę narysować, ale jakoś nie składa się żebym to rysowała. Ale mam silne postanowienie, żeby zacząć rysować swój komiks, który planowałam wydać kiedyś. Oglądając postępy Slotshe i po otrzymaniu maila od pewnej Dajany (której dziękuję za miłego maila) mam zamiar bardziej się za siebie wziąć i może trochę bardziej pokazać to co robię. Mam nadzieję, że nie spocznę na laurach i znajdę na wszystko czas. Liczę na to, że skoro tyle lat męczę swój komiks HWWN, to tego komiksu o cyrkowcach nie porzucę (ale fakt faktem, mogłabym go jakoś szybciej ukończyć x).
A na dziś takie dziwne szkice z superbohaterem, którego mam rysować na zlecenie pewnej firmy:

I taki malutki szkic z Gypsy-mothem trzymającym lampion ze świetlikami, szkic jakoś z Nocy Świętojańskiej kiedy to latałam jak głupia po swoim ogrodzie i łapałam świetliki, łiii!

6 komentarzy:

  1. super bohater jest śmieszny :) najbardziej mi się podoba ten pokolorowany. trzymam kciuki za komiks. trza działać i się nie poddawać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Edzia ^^
    Ten superbohater został niestety odrzucony, bo za bardzo przypominał zleceniodawcom Piotrusia Pana xD a chcieli bardziej napakowanego stereotypa superbohatera.
    Liczę na to, że wena mnie nie opuści i wytrwam do końca swojego komiksu! Dziękuję za dobre słowo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Więęcej, więęęęcej, rysuj rysuj rysuj. ja UWIELBIAM. mogłabym cały dzień siedzieć i oglądać to co stworzysz...
    ten superbohater iście epicki xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Siedzę i rysuję xD Dziś wydziabałam parę stron storyboardu do drugiego komiksu! Chcę go rysować i wydać i być sławną jeah! .^. Mam w planach też jakiś rysunek zbiorowy z bohaterami i szkice z uzębieniami bohaterów z HWWN :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy mnie sam fakt, ze ktos uwaza iz poczynilam postepy, a to ze dzieki temu nakrecilas sie na rysowanie to juz wogole szczesliwy ze mnie czlowiek :D trzymam kciuki za twoj komiks :) musimy sie razem wspierac by nie stracic zapalu do naszych dziel ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio zrobiłaś postępy, przeglądałam parę dni temu ponownie Twoją galerię od pierwszej pracy jaką wrzuciłaś i to widać. Zwłaszcza w komiksach.
    O tak, wsparcie się nam przyda nawzajem. Chociaż Tobie już zazdroszczę, bo masz już sporo, a ja właściwie jeszcze nie zaczęłam tego rysować xD

    OdpowiedzUsuń